Ford Focus 2 nejde nastartovat |
Zatažený kravatou, nestartuje. Při startování se motor trochu zrychlí, ale nestartuje. Tři skenery, Autel MC906, AutoCom a VCS, nevidí žádné závažné chyby motoru. Odstraněny signály DPKV, DPRV – oscilogramy jsou normální.
Signál do vstřikovačů je “křivý”, signál vysokého napětí z vodičů vysokého napětí je také “křivý”. Pak jsme se podívali na primární napětí a to je “křivé”. Takže chápeme, že v tomto modelu signál do vstřikovačů přichází přímo z ECU? Primární napětí do cívky je také z ECU? Co se tedy stane, odsoudí se ECU?
Bojíme se udělat chybu. Řídicí jednotka motoru (ECU) byla vyjmuta a rozebrána. Uvnitř je vše v pořádku. Žádný zápach spáleniny. Pečlivě jsme ji prohlédli, žádné viditelné poškození ani závady. Možná se někdo setkal s podobným problémem u těchto modelů?
Dříve jsme museli odsoudit řídicí jednotku motoru (ECU), ale byly tam zjevné známky spálení desky a jejích součástí. Klienta tato zpráva vždy šokuje. Proto jsme opatrní.
Afoničev Andrej Zprávy: 11 Registrovaný: 18. května 2014, 20:56 Dík: 1 krát
Re: Ford Focus 2000 2,0, benzín.
zpráva Afoničev Andrej »28. března 2018, 19:06
Kdysi existoval podobný stroj. Při výměně řemene se nezměnil šroub řemenice klikového hřídele; v důsledku toho – ztratil se Fáze rozvodového řemene. Možná máte něco podobného!?
Oleg Sanych Zprávy: 72 Registrovaný: 08. září 2017, 19:15 Dík: 22 krát poděkoval: 7 krát Kontaktní informace:
Re: Ford Focus 2000 2,0, benzín.
zpráva Oleg Sanych »28. března 2018, 19:12
Díky, Andrey!
Poznamenal jsem si to, zítra se na to zeptám automechanika.
A omlouvám se, nezveřejnil jsem oscilogramy. Vysoké napětí a primární vinutí.
Ignition_Parade Ford Focus 2000 benzin.mwf (6.46 MB) 1069 stažení
Zapalování_Primary Ford Focus 2000 benzin.mwf (1.47 MB) 1074 stažení
I když. Zítra si uděláme Px skript a uvidíme, jak jsou fáze uspořádány!
Ivan1094 Zprávy: 99 Registrovaný: 04. června 2017 15:36 Dík: 3 krát poděkoval: 7 krát
Re: Ford Focus 2000 2,0, benzín.
zpráva Ivan1094 »28. března 2018, 19:38
Zapalování DIS? 1-4 nefungují, vypadá to, že je to problém. Zapalovací svíčky jsou s největší pravděpodobností zahlcené a za studena nenastartuje na dvojku. Odstraňte primární vinutí se dvěma sondami na vstupech 5 a 6 osciloskopu a synchronizační signál. Bude to informativnější.
Afoničev Andrej Zprávy: 11 Registrovaný: 18. května 2014, 20:56 Dík: 1 krát
Re: Ford Focus 2000 2,0, benzín.
zpráva Afoničev Andrej »28. března 2018, 20:03
Je velmi podobný!
Oleg Sanych Zprávy: 72 Registrovaný: 08. září 2017, 19:15 Dík: 22 krát poděkoval: 7 krát Kontaktní informace:
Re: Ford Focus 2000 2,0, benzín.
zpráva Oleg Sanych »29. března 2018, 08:31
Ne, lidi, zapalování není DIS. Je to normální, jednocívkové. zapalování.
Bohužel, fázové testy provedené na startovacím scrollu nepřinesly žádný výsledek. Skript nefungoval. Pravděpodobně otáčky klikového hřídele nejsou dostatečné. Automechanik se rozhodl zkontrolovat fáze tradiční metodou. O výsledcích napíšu.
Ivan1094 Zprávy: 99 Registrovaný: 04. června 2017 15:36 Dík: 3 krát poděkoval: 7 krát
Re: Ford Focus 2000 2,0, benzín.
zpráva Ivan1094 »29. března 2018, 11:03
Je tam nějaký distributor?
zmey Zprávy: 1193 Registrovaný: 13. října 2013 08:44 Dík: 93 krát poděkoval: 138 krát
Re: Ford Focus 2000 2,0, benzín.
zpráva zmey »29. března 2018, 11:16
Rozebíráš auta. Možná bys teď měl začít s vozy VAZ? Nebo si přečíst o zapalovacích systémech?
číslo diskuse.jpg (237.34 KB) 8544 zobrazení
29. března 2018, 08:31
Mechanik se rozhodl zkontrolovat fáze tradiční metodou. Napíšu o výsledcích.
28. března 2018, 18:51
Odstraněny signály DPKV, DPRV – oscilogramy jsou normální.
Oleg Sanych Zprávy: 72 Registrovaný: 08. září 2017, 19:15 Dík: 22 krát poděkoval: 7 krát Kontaktní informace:
Re: Ford Focus 2000 2,0, benzín.
zpráva Oleg Sanych »29. března 2018, 14:00
29. března 2018, 11:16
Rozebíráš auta. Možná bys teď měl začít s vozy VAZ? Nebo si přečíst o zapalovacích systémech?
Prosím, vysvětlete mi, co jste chtěl/a říct zveřejněním tohoto obrázku? (Pokud byl zveřejněn pro mě)
Byly zkontrolovány fáze časování – jsou normální. Byla objednána nová sada zapalovacích svíček. zapalováníNelíbilo se mi, jak dva z nich fungovaly. Zařízení pro kontrolu výkonu zapalovacích svíček zapalování My ho bohužel nemáme.
29. března 2018, 11:03
Je tam nějaký distributor?
Ne. Zapalovací cívka je napájena primárním proudem přímo z řídicí jednotky motoru (ECU). Vstřikovače paliva jsou také řízeny z řídicí jednotky motoru (ECU).
Proč přichází „křivý“ signál jak do primární cívky, tak i do vstřikovačů? Pokud by byly fáze časování špatné, signál by zůstal normální, jen by neodpovídal cyklům motoru.
Oleg Sanych Zprávy: 72 Registrovaný: 08. září 2017, 19:15 Dík: 22 krát poděkoval: 7 krát Kontaktní informace:
Re: Ford Focus 2000 2,0, benzín.
zpráva Oleg Sanych »29. března 2018, 16:51
Oni to začali!
Důvod je banální až směšný.
Vyměněna sada zapalovacích svíček zapalování, otočil startér, vyčistil válce od nespáleného paliva – a nastartovalo to. Funguje to hladce, oscilogramy jsou normální. Zabili jsme den, kontrola všechny senzory. Začali jsme od špatného konce, měli jsme hned začít se zapalovacími svíčkami. zapalování změna. Ale je to vynucené. Zapalovací svíčky Ford s dlouhým závitem. A jak na potvoru, ani jeden obchod je neměl skladem. Zatímco jsme si objednali, zatímco nám je dodali. Celkově vzato, lidi, děkuji vám všem za vaši účast a ochotu pomoci!
kino Zprávy: 289 Registrovaný: 08. prosince 2011, 11:56 Dík: 42 krát poděkoval: 14 krát
Re: Ford Focus 2000 2,0, benzín.
zpráva kino »29. března 2018, 18:36
Oleg Sanych, prosím, vysvětlete mi, jaký typ zapalovacího systému má tento Ford.
29. března 2018, 08:31
Ne, lidi, zapalování není DIS. Je to normální, jednocívkové. zapalování.
A také tam není žádný distributor.
Jak se jiskra rozvádí do 4 válců z jedné cívky bez rozdělovače (ne DIS)? Nebo je tam jedna cívka, bez drátů, přímo připojená k zapalovacím svíčkám (jako například Opel, Peugeot), nebo jedna cívka na válec?
Rád bych si to pro sebe do budoucna ujasnil (pro případ, že bych na to narazil).
Oleg Sanych Zprávy: 72 Registrovaný: 08. září 2017, 19:15 Dík: 22 krát poděkoval: 7 krát Kontaktní informace:
Re: Ford Focus 2000 2,0, benzín.
zpráva Oleg Sanych »29. března 2018, 19:28
Vážně kino!
Mám problém s pojmenováním tohoto systému. Nevypadá to jako DIS ani COP. Ale vypadá to takto:
Zapalovací cívka je monoblok. Kombinuje čtyři cívky. Primární napětí přichází do jejího konektoru přes tři vodiče. Vodiče pocházejí z řídicí jednotky motoru (ECU). Mají 300 V. Zapalování jako proud neprobíhá. Všechny funkce vykonává řídicí jednotka motoru (ECU). Cívka má čtyři vysokonapěťové výstupy pro vysokonapěťové vodiče. Vysokonapěťové vodiče jdou do zapalovacích svíček. Soudě dle oscilogramu vysokého napětí se jedná o volnoběžnou jiskru. Skutečnost, že uvnitř jsou čtyři cívky, je náš předpoklad. Ve skutečnosti nejsou viditelné. Proto se může jednat o systém DIS, což je zvláštní. Když začnete pracovat s osciloskopem, je třeba se podívat na vysokonapěťové vodiče synchronizačním senzorem, abyste to určili. A podle barvy rozsvícené LED diody (červená nebo zelená) přiložit senzor k vodiči. Osciloskop tedy označil všechny vysokonapěťové vodiče červeně. Nejedná se tedy o DIS.
Ačkoli drahý/á zmey zveřejnil(a) jsem obrázek (a označil(a) červeným fixem) nápis DIS. Celkově jsem sám(a) pořád trochu zmatený(á). Potřebuji nad tím přemýšlet, pochopit to, přečíst si to.
Pokud jsem to vysvětlil nejasně, dejte mi vědět a já to vyfotím, až bude auto v našem servisu.
rubik 777 Zprávy: 473 Registrovaný: 04. dubna 2013, 12:29 Dík: 14 krát poděkoval: 90 krát
Re: Ford Focus 2000 2,0, benzín.
zpráva rubik 777 »29. března 2018, 22:13
Je pro mě těžké vysvětlit, proč vaše zařízení ukazuje stejnou polaritu jisker na všech válcích, ale pokud věříte diagramu, jedná se o běžný systém DIS. zapalováníPINy 1 a 3 — ovládání (58, 59 na řídicí jednotce); PIN 2 — napájení.
Přílohy Ford Focus 2.0-16 2000.png (103.88 KB) 8430 zobrazení
Věřím na „pohádky“ od klientů. Ale – pouze po platbě předem!
Oleg Sanych Zprávy: 72 Registrovaný: 08. září 2017, 19:15 Dík: 22 krát poděkoval: 7 krát Kontaktní informace:
Re: Ford Focus 2000 2,0, benzín.
zpráva Oleg Sanych »30. března 2018, 05:51
Zdá se, že máte pravdu, vážený pane. rubik 777!
Toto je systém DIS. zapalování, ale proč se červená LED rozsvítila, když startér točil, je pro mě také záhadou. Pracovali jsme spolu s elektrotechnikem a ten je teď také zmatený. Jak řekl M. Žvaněckij:
„- Možná by si ten chlapec, co drží lahev, měl umýt ruce?“
kino Zprávy: 289 Registrovaný: 08. prosince 2011, 11:56 Dík: 42 krát poděkoval: 14 krát
Re: Ford Focus 2000 2,0, benzín.
zpráva kino »30. března 2018, 16:03
29. března 2018, 22:13
Je pro mě těžké vysvětlit, proč vaše zařízení ukazuje stejnou polaritu jisker na všech válcích, ale pokud věříte diagramu, jedná se o běžný systém DIS. zapalováníPINy 1 a 3 — ovládání (58, 59 na řídicí jednotce); PIN 2 — napájení.
29. března 2018, 19:28
Primární napětí přichází do konektoru přes tři vodiče. Vodiče vedou z řídicí jednotky motoru (ECU). Mají 300 V. Zapalování neprobíhá jako proud.
Konvenční zapalovací cívka DIS, ovládací klíče v ECU. Na 1 a 3 by měly být pěkné primární signály, napájení na PINu 2.
Používáte zastaralý prohlížeč. Tento a další weby se nemusí zobrazovat správně.
Musíte aktualizovat prohlížeč nebo zkusit jiný.
- Závit startovací skupina
- Datum zahájení 24.12.2021
skupiny
Člen fóra
Registrace 20.05.21 Zprávy 14 Reakce 2
Prosím o radu, je to problém.
Bliká dioda imobilizéru, vadný motor, vadná převodovka, startér nereaguje na klíček zapalování Není spojení s ECU Zařízení jsem zapájel, CAN sběrnice není 120 Ohmy jsou přítomny na přístrojové desce a ECU Dnes auto na několik sekund nastartovalo a znovu se zastavilo. Podařilo se přečíst chyby v ECU na základě hlídacího ventilu palivového čerpadla a. k obtokovému ventilu přívodu vzduchu A znovu, ECU je vadná.
Ukažte méně
Pacific
https://t.me/GSmotor
Člen fóra
Registrace 26.03.21 Zprávy 108 Reakce 36
Z jakého důvodu se tedy nespustí? Jsou nějaké diagnostické chyby? Benzín nebo nafta?
Poslední úprava: 24.12.2021/XNUMX/XNUMX
Pacific
https://t.me/GSmotor
Člen fóra
Registrace 26.03.21 Zprávy 108 Reakce 36
Běží řídicí jednotka motoru na stole kvůli diagnostice? funguje to? Benzín nebo nafta? Jaké ECU?)
ENERG1ZER
Člen fóra
Registrace 22.08.21 Zprávy 185 Reakce 30 Věk 31
V tricích jako první lezu do připojovacích bodů hmot pod kapotou, ty tam neustále oxidují a mozek plave. Testováno více než jednou. Zkontrolujte, zkuste to celé vyčistit. Nejednou mi to pomohlo
Rustam Jusupov
Člen fóra
Registrace 21.08.21 Zprávy 917 Reakce 145
Prosím o radu, je to problém.
Bliká dioda imobilizéru, vadný motor, vadná převodovka, startér nereaguje na klíček zapalování Není spojení s ECU Zařízení jsem zapájel, CAN sběrnice není 120 Ohmy jsou přítomny na přístrojové desce a ECU Dnes auto na několik sekund nastartovalo a znovu se zastavilo. Podařilo se přečíst chyby v ECU na základě hlídacího ventilu palivového čerpadla a. k obtokovému ventilu přívodu vzduchu A znovu, ECU je vadná.
Ukažte méně
Zkontrolujte baterii, mají tuto poruchu v mozku kvůli nízkému napětí
vladimr
RU82
Člen fóra
Registrace 04.05.21 Zprávy 366 Reakce 63
Prosím o radu, je to problém.
Bliká dioda imobilizéru, vadný motor, vadná převodovka, startér nereaguje na klíček zapalování Není spojení s ECU Zařízení jsem zapájel, CAN sběrnice není 120 Ohmy jsou přítomny na přístrojové desce a ECU Dnes auto na několik sekund nastartovalo a znovu se zastavilo. Podařilo se přečíst chyby v ECU na základě hlídacího ventilu palivového čerpadla a. k obtokovému ventilu přívodu vzduchu A znovu, ECU je vadná.
Ukažte méně
Zdravím všechny, pokud pájení panelu nepomohlo a auto se chová stejně, jako možnost je potřeba vyměnit komunikační čip TJA1040 nebo 1050 CAN v panelu, přesně si to nepamatuji, ale v mém případě to pomohlo. Auto jezdí několik let.
skupiny
Člen fóra
Registrace 20.05.21 Zprávy 14 Reakce 2
Z jakého důvodu se tedy nespustí? Jsou nějaké diagnostické chyby? Benzín nebo nafta?
Kontrolka Focus 1.6TDCI immo bliká, ECU motoru nekomunikuje
Leonardo
Člen fóra
Registrace 06.05.21 Zprávy 54 Reakce 5
zkontrolujte anténu, anténa často pumpuje a nečte dostatečně signál
skupiny
Člen fóra
Registrace 20.05.21 Zprávy 14 Reakce 2
V tricích jako první lezu do připojovacích bodů hmot pod kapotou, ty tam neustále oxidují a mozek plave. Testováno více než jednou. Zkontrolujte, zkuste to celé vyčistit. Nejednou mi to pomohlo
Všechno jsem to vyčistil
skupiny
Člen fóra
Registrace 20.05.21 Zprávy 14 Reakce 2
Zkontrolujte baterii, mají tuto poruchu v mozku kvůli nízkému napětí
Baterie je normální
skupiny
Člen fóra
Registrace 20.05.21 Zprávy 14 Reakce 2
Dnes mě napadla myšlenka: pokud PCM nereaguje, možná do něj není dodáváno napájení. Samozřejmě jsem to měl nejprve zkontrolovat, ale jak to je řídící jednotka je dodávána s + po zapnutí zapalování, z pojistky F3 a je umístěna pod schránkou v palubní desce
skupiny
Člen fóra
Registrace 20.05.21 Zprávy 14 Reakce 2
Věřte tomu nebo ne, ECU nebyla původní do Německa!
Automaster154
Člen fóra
Registrace 24.11.21 Zprávy 2 Reakce 0
na ff2 při prvním kýchnutí vyletí 3a pre pod kapotou, to je pre pohon motoru (samozřejmě nekomunikuje, na palubní desce je nápis zkontrolujte převodovku.). Nejprve se na něj a napájecí obvod podívejte přes něj.
micha_ru
Člen fóra
Registrace 15.01.23 Zprávy 57 Reakce 22
Prosím o radu, je to problém.
Bliká dioda imobilizéru, vadný motor, vadná převodovka, startér nereaguje na klíček zapalování Není spojení s ECU Zařízení jsem zapájel, CAN sběrnice není 120 Ohmy jsou přítomny na přístrojové desce a ECU Dnes auto na několik sekund nastartovalo a znovu se zastavilo. Podařilo se přečíst chyby v ECU na základě hlídacího ventilu palivového čerpadla a. k obtokovému ventilu přívodu vzduchu A znovu, ECU je vadná.
Ukažte méně
Je to nepravděpodobné, ale přesto to popíšu: Měl jsem problémy se startováním motoru auta, když se vybila baterie. Alarm Starline přešel do nějakého podivného režimu, o kterém jsem ani netušil. Otevřel jsem auto klíčem (napětí na baterii bylo takové, že nevydávalo zvuk), pak jsem ho nastartoval z nabíječky. Začalo to dobře, ale trochu běželo a zastavilo se. Pak to znovu nastartovalo a umřelo, a pak se motor otočil, aniž by se vůbec chytil. Myslel jsem, že selhala ECU. Problém byl vyřešen odzbrojením a odzbrojením.