Trendy

Zbraň pro začátečníky. Strana 4.

Tohle nepočítáme, spadl bych tu s kýmkoli, i s 243.
Nyní ve zkratce moje zkušenosti. Sám jsem v prvních dvou sezónách, kdy jsem s lovem začal, zabil 2 medvědů. Pak jsem střílet přestal. Zorganizoval jsem 5 úspěšných lovů medvědů, z nichž 2 jsem zopakoval výstřelem z 34mm, to bylo na žádost klientů. Takže to je vše, medvědi střelení z 16mm zůstali na místě, kromě jednoho, který měl zlomené koleno. Ušel 300 metrů, lehl si a byl dobit 300 minut po prvním výstřelu. Medvědi, kteří byli střeleni z 1 až 200mm, všichni ušli od 30 do 9.3 metrů a měli proražené srdce a plíce. Totéž s 62mm, stříleli stejně a 20H&H také ušla 100 metrů a dokonce ho 338 Rigby na místě nepoložila a zemřela 375 metrů. Proto závěr, že ráže musí odpovídat zvířeti.

levné. 57 tisíc. Burris kroužky, levné 80 USD s dopravou. Bushnell Elite 4200 levné 310 USD s dopravou. Glog, 27. července 14, 16:45

Drahou jsem myslel to, co vyráběli na zakázku Němci nebo Rakušané, Rem 700 je obyčejná funkční zbraň. Zkrátka je potřeba si koupit zbraň, o kterou se nemusíte starat. Třást se nad zbraní vypadá naprosto nemužsky. Říct, že existuje, ale neberu si ji pro případ, že bych ji poškrábal, taky není moc dobré.

Ale na koni se dá sundat všechno, co se dá. Větve a větvičky. Glog, 27. července 14, 16:45

Držák nemůžete utrhnout větvemi a větvičkami, samozřejmě nikdo není imunní vůči pádům, ale na kameny a mrtvé dřevo můžete spadnout i bez koně.

Odpovědět 61. července 27 14, 17:43 (za 28 minut)

z 300 medvěd NEUTÍHÁ, na místě umírá. green, 27. července 14, 13:37

Mám další statistiky popsané 3 desítkami lovců. 300 WM na vzdálenost 100-150 m. sešije medvěda jako šicí stroj Singer, s uzavřeným výstupním ranným kanálem. Medvěd odchází bez zanechání zřetelné krvavé stopy.

2 Zraněný medvěd, pokud není pronásledován, neútočí, ale snaží se utéct. green, 27. července 14, 13:37

Medvěd neví, odkud výstřel přišel. Proto s pravděpodobností 25 procent před výstřelem na lovce utíká.

3 poloautomatické zbraně dávají jistotu v 5 nábojích a to je vše. Zasekávají se. A na mesheni zřídka. Častěji na bestii, zelené, 27. července 14, 13:37

Na Ganze v Kiowě žije jeden chlapík (Michail Krechmar). Je to myslivec, zoolog, dodavatel vybavení, cestovatel, novinář, dokumentarista a kandidát biologických věd. Více než 20 let studoval medvědy hnědé – na Kolymě, Čukotce, Aljašce a v Ussurijské oblasti. Napsal několik knih. Včetně knihy o lovu medvědů „Chlupatý bůh“. Je pro mě velkou autoritou.
Nic si nevymýšlím. Jen používám jeho dobré rady pro začínající lovce medvědů. Myslí si, že ráže 9,3*53 je nejlepší ruská puška na medvědy. A obhajuje poloautomatickou zbraň, protože sám používal karabinu Medvěd-1 jako hajnou.

Přečtěte si více
Jak nastavit osvěžovač vzduchu Airvik?

Odpovědět 62. července 27 14, 17:46 (za 3 minut)

Oleži, kde jsi na fotce? FOX65, 27. července 14, 16:52

Sakra, no, jdu si popadnout foťák. Teď sem dám fotku z toho lovu.

Odpovědět 63. července 27 14, 17:53 (za 8 minut)
To je dobrá zbraň, kterou držíš v rukou. Ale o SKS nic neřekli? Je slabá, že?

Poslední vyd. 27 14. července, 17:54 z FOX65

Odpovědět 64. července 27 14, 18:39 (za 46 minut)

A o SKS nic neřekli? Je to slabé, že? FOX65, 27. července 14, 17:53

Je to stvořeno pro lidi.

3 desítky lovců. 300 WM na vzdálenost 100-150 m. šije medvěda jako šicí stroj Singer, s uzavřeným výstupním ranným kanálem. Medvěd odchází bez zanechání zřetelné krvavé stopy. Glog, 27. července 14, 17:43

Citoval jsem vlastní zkušenost a ne průzkum. A kde jsi ten průzkum vzal? A 300 to ušít nemůže kvůli rychlosti střely, pokud tam samozřejmě nedáš nábojnici nebo plnou kovovou kulku.

nejlepší ruský medvědí zátka Glog, 27. července 14, 17:43

Možná když byla kniha napsána, a ano, ale teď děláme další 9.3 x 64. Další píseň je příliš silná.

No, on je také pro poloautomatickou zbraň, protože hajný používal karabinu Medvěd-1. Glog, 27. července 14, 17:43

Proč si myslíš, že všichni afričtí PH mají dvouhlavňové zbraně, a navíc bok po boku?

Odpovědět 65. července 27 14, 19:11 (za 33 minut)

Proč si myslíš, že všechny africké PH mají dvouhlavňové zbraně, a navíc bok po boku? green, 27. července 14, 18:39

Protože je to nejrychlejší střela. A pravděpodobně existují i pušky.

Odpovědět 66. července 27 14, 19:38 (za 28 minut)

A neřekli nic o SKS FOX65, 27. července 14, 17:53

Kiyova se dobře vyjádřila pro SKS. Lepší je 10 kulek ráže 7,62*39 trefit mršinu, než jedna větší ráže, vystřelená z mírně vybočeného závěru. Měl jsem SKS. Vlastnil jsem ji po dobu 3 povolení. Zbavil jsem se jí s velkou neochotou, kvůli pravidlům lovu. S SKS mi podle nových pravidel nedají licenci na medvěda, marala ani losa. Osud SKS jsou kozy v ohradě. Tak na to přišli. Když jsem ji prodával, bylo mi jí moc líto. Ale dostala se do rukou dobrého člověka. Teď mu v okolí všichni takovou karabinu závidí.

Nemůžu ušít 300 kvůli rychlosti střely, pokud tam samozřejmě nedáš náboj, zelený, 27. července 14, 18:39

9,3*74 nedokáže ušít losí kostru, pokud to není krunýř.

teď děláme další 9.3 na 64 greenu, 27. července 14, 18:39

Každý, kdo si koupil ráži 9 Los nebo Tigr-9 s komorou na 64 nábojů, se jich zbaví během tří až pěti let. Náboj není určen k loveckým účelům.

Proč mají všechny africké PH dvouhlavňové zbraně, a navíc bok po boku? green, 27. července 14, 18:39

Víte, kolik stojí horizontální tvarovky afrického kalibru? Znáte také průměrný plat v Rusku?
Proto máme různé zbraně a různé ráže.

Přečtěte si více
Rododendrony - výsadba a péče v otevřeném terénu, pěstování, foto

Odpovědět 67. července 27 14, 19:53 (za 15 minut)

Můj bratr má standardní SKS, takže jsem si musel koupit další karabinu. Říká, že se dá trefit cokoli, ale než se dá seřídit závěr, stihneš vystřelit třikrát. Střílí až k tetřevovi hlušci.

Odpovědět 68. července 27 14, 19:55 (za 3 minut)

9,3*74 nedokáže sešít losí kostru, pokud to není krunýř. Glog, 27. července 14, 19:38

šije. moje zkušenost. rychlost střely je nízká, nedeformuje se správně.

Yova to o SKS řekl dobře. Lepší je, když do těla zasáhne deset kulek ráže 10*7,62, než kdybychom ji vystřelili z trochu mimo mísu. Glog, 39. července 27, 14:19

Nemám slov, spousta zraněných zvířat s dírami v játrech ušla kilometr, aby se jim do těla dostalo 10 kulek z pušky SKS. Nikdy jsem nic takového neviděl.

Každý, kdo si koupil 9 Los nebo Tigr-9 s komorou na 64 nábojů, se jich zbaví během tří až pěti let. Náboj není určen k loveckým účelům. Glog, 27. července 14, 19:38

Velmi dobré na lov, ale pro naši bestii příliš silné. V každém případě je lepší 53.

Víte, kolik stojí horizontální tvarovky afrického kalibru? Znáte také průměrný plat v Rusku?
Proto máme různé zbraně a různé ráže. Glog, 27. července 14, 19:38

Já vám říkám jednu věc, vy mně druhou. Mluvili jsme o samonabíjecích karabinách a kdyby byly spolehlivé, fungovaly by s nimi všechny PH. Ale nosí dvouhlavňové zbraně, protože VŽDYCKY bude možnost střelby na druhý výstřel. Myslím tím, kterým směrem poběží medvěd, co má větší šanci na zaseknutí, jestli závěr (jakýkoli), nebo Saiga?

Odpovědět 69. července 27 14, 19:56 (za 2 minut)

Brácho má obyčejný SKS FOX65, 27. července 14, 19:53

Sakra, takhle jsou malí. K čemu byl ten náboj 7.62 x 39 určený?

Odpovědět 70. července 27 14, 19:58 (za 3 minut)

K čemu je určen náboj 7.62 x 39? green, 27. července 14, 19:56

Vím, pro tebe i pro mě, když uděláme něco špatně.

Odpovědět 71. 28. července 14, 00:08

Vím, pro tebe i pro mě, když uděláme něco špatně. FOX65, 27. července 14, 19:58

pro tebe a pro mě bude stačit váleček a pánev)) a hlavním účelem náboje je způsobit ZRANĚNÍ nepřátelské živé síle. pro zatížení zadní podpory. pro zabití je tu 7.62 až 54.

Protože je to nejrychlejší výstřel. A pravděpodobně tam jsou i pušky. FOX65, 27. července 14, 19:11

Vrátím se k africkým horizontálním puškám, dvouhlavňová brokovnice je potomkem toho, že vždycky bude druhý výstřel, ale závěrové a samonabíjecí brokovnice ho nemusí mít a horizontální brokovnice je proto, že doba na přerušení a přebití je o zlomek sekundy kratší než u over-and-under. U nebezpečného zvířete to může hrát roli. A roli osudnou.
No, pro obecný vývoj, proč jsou ráže našich hladkohlavňových děl číslovány 12-16-20?

Přečtěte si více
Listy citronu padají: proč a co dělat, jak oživit rostlinu

Odpovědět 72. 28. července 14, 02:54

číslování 12-16-20? zelená, 28. července 14, 00:08

Tolik je kulatých střel této velikosti v libře, pokud to myslíš.

Odpovědět 73. července 28 14, 03:38 (za 44 minut)

Řeč byla o samonabíjecích karabinách, takže kdyby byly spolehlivé, fungovaly by s nimi všechny PH. Ale ty se používají s dvouhlavňovými zbraněmi, protože VŽDYCKY bude možnost druhého výstřelu, tedy kterým směrem medvěd poběží, co má větší šanci na zaseknutí, jestli šíp (jakýkoli) nebo sajga? green, 27. července 14, 19:55

Souhlasím s naprostou spolehlivostí trysky ve srovnání se závěrovou pistolí, a obzvlášť s poloautomatickou. O tom není sporu.
Souhlasím, že závěr je spolehlivější než poloautomatická zbraň. Ale.

Jak si vybereme zbraň?

Stanovili jsme si úkol, co budeme hlavně lovit.
Vybíráme možné náboje pro daný úkol.
Vyhodnocujeme výhody a nevýhody různých kazet, které splňují naše požadavky.
Rozhodujeme se pro jednu z možností.
Rozhodujeme se o designu zbraně, o tom, jaká bude.
Montáž: jedno-, dvou-, troj-tři válcová. Vertikální nebo horizontální, kombinovaná.
Závěr: krátký, dlouhý hod. Délka hlavně, točivé zkruty.
Poloautomatická: s odvzdušňováním plynů, zpětným rázem hlavně, revolverový systém.
Hledáme možnost zakoupení modelu, který se co nejvíce blíží vybraným parametrům.

V důsledku toho kupujeme to, co můžeme získat během dané doby platnosti licence.

Hlavní nevýhodou, která se mi na Saize nelíbí, je omezená možnost použití nábojů s vysokým balistickým koeficientem, které zajišťují větší plochost střely na vzdálenost 200 m. Jednoduše řečeno – dlouhé a špičaté. Nevejdou se do zásobníku Saigy.
Proto si při první příležitosti koupím VPO-103, nebo se budu obtěžovat s přestřelkou pušky Mosin na tuto ráži.

Odpovědět 74. července 28 14, 04:25 (za 47 minut)

Doba pro brzdění a opětovné nabití je o zlomek sekundy kratší než u vertikální střelby. green, 28. července 14, 00:08

Kratší zdvih při otevírání hlavně, ano.
Neméně důležité ale je, že po výstřelu horizontální rovina nevyskočí nahoru jako vertikální a cíl není zakryt hlavněmi, ale je viditelný ihned po výstřelu. Hlavně se odchylují do strany a zůstávají na horizontu cíle.

A proč si dodavatel zbraní vybere pušku a ne závěr? Pokud ráže 375 HiH (minimálně africká) v závěrové verzi není nic zvláštního. Puška a puška. Pak závěr v ráži 416 Rigby je malé dělostřelectvo, soudě dle tloušťky závěru a závěru. A pušky .500/.465 Nitro Express jsou docela rozumná zbraň, vzhledově se jen málo liší od běžné dvouhlavňové zbraně. A pro profesionála je nějak nevhodné chodit s „zbraní“.

Ale hlavní je samozřejmě schopnost provést druhý výstřel s minimálním zpožděním, abyste zachránili život klienta, respektive svůj vlastní.
Tady ve středním pásmu nemáme ani taková zvířata, ani takové lovy. Proto to osobně nepotřebuji.

P.S. Druhý obrázek rozhodně nemá ráži .416. Je to jen fotka, která ukazuje, jak hloupě klient vypadá s velkou zbraní, která je smrtelně nebezpečná v první řadě pro něj samotného.

Přečtěte si více
Co se stane s labutí, když její partner zemře?

Poslední vydání 28. července 14, 04:28 z Glogu

Odpovědět 75. 28. července 14, 10:57

Tolik je kulek této velikosti v libře, pokud to myslíš. FOX65, 28. července 14, 02:54

Přesně tak, včera jsem nedopsal, kolik kulek kulaté ráže se vyrábí z čistého olova.

Proto si při první příležitosti koupím VPO-103, nebo se budu obtěžovat s přestřelkou Mosina na tuto ráži. Glog, 28. července 14, 03:38

Máte Rem 700, nic dalšího nepotřebujete. Zvládne všechny úkoly a bude vyhovovat JAKÉMUKOLIV našemu zvířeti.

Tady ve středním pásmu nemáme ani taková zvířata, ani takové lovy. Proto to osobně nepotřebuji. Glog, 28. července 14, 04:25

Rozhovor se netýkal používání velkorážních pušek u nás, ale srovnání spolehlivosti zbraní v nebezpečné situaci. Nejnespolehlivější je poloautomatická. Měl jsem Browning Bar, hodně jsem s ní lovil, výborná karabina, neřeknu ani křivé slovo, za 1 let se mi jednou zasekla, když jsem střílel na medvěda zastaveného prvním výstřelem.

anonymní alkoholik Doktor vědy Biyskburg 937 212

Odpovědět 76. července 28 14, 11:30 (za 34 minut)

levná univerzální hladkohlavňová zbraň pro začátečníky chegevara37, 17. července 14, 15:03

Ten chlap se zdál být normálně zeptal. Ale teď si to nejspíš koupil a zastřelil se, nebo to rozbil medvěd.

Odpovědět 77. 28. července 14, 14:32

Odpovědět 78. července 28 14, 14:54 (za 23 minut)

Tady se zase profesionálové hádali až do chraplavosti. A vzpomněli si na náboje a Sauery s Browningy))) a pán má kompletní popis IZH-43. Asi nejlevnější domácí podomácku vyrobená zbraň. Levná, univerzální (střílí kulku), hladký vývrt, zbraň pro začátečníky. A zase ráže 12. A snadno se s ní míří, taková cesta mezi hlavněmi))) A dá se vylepšit, dal jsem anglickou pažbu a moc toho lituji, samozřejmě se zvedá rychleji, ale naráží do prstů, no nic. A dá se naučit odstraňovat přebytečné dřevo, protože moje mi vyčnívala o milimetr. Velmi užitečná dovednost v životě.

Odpovědět 79. 28. července 14, 16:07

Dal jsem tam anglickou krabici, Vladimir 1970, 28. července 14, 14:54

Lenin lovil s anglickou lóží, když bydlel v chatrči v Šušenskoje. Chudák, jak nám ho bylo v dětství líto.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back to top button