Lifehacks

Vibrace v poloze D. Volnoběh ventilu? | Vše o Nissanu Cefiro • Maxima • Teana

Používáte zastaralý prohlížeč. Tento a další weby se nemusí zobrazovat správně.
Musíte aktualizovat prohlížeč nebo zkusit jiný.

Rinat

Tsefiryonok

26.01.2006 34 0 11 Moskva

Ahoj všichni!
Nedávno jsem začal cítit vibrace na podlaze, když jsem uvízl v dopravní zácpě. Páka voliče je v poloze D, zatímco auto drží brzda. Zkusil jsem přepnout režim do polohy N nebo P. Okamžitě ticho. Zajímalo by mě, jestli někdo měl tento problém a jak se s ním vypořádat?

Rozbalte podpis
CEFIRO A 33 V 2.0 2001

Gosha

Ctěný Tsefirovod

08.11.2005 1 039 0 1 861 Moskva
Možná umírá uchycení motoru?
Rozbalte podpis
SUBARU TRIBECA 3.0 — 2006
Peugeot Boxer 2.2 – 2008

Rinat

Tsefiryonok

26.01.2006 34 0 11 Moskva
Pak se to třáslo ve všech režimech, o zahřívání nemluvě.
Rozbalte podpis
CEFIRO A 33 V 2.0 2001

ZNAČKY

Ctěný Tsefirovod

26.11.2003 2 557 4 1 861 Novosibirsk
Už to bylo.
Zapalovací svíčky, cívky, regulace volnoběžných otáček, MAF.
Rozbalte podpis
Kdo rozumí životu, nikam nespěchá.

Majneta

Tsefirovod

04.08.2004 637 0 861 Ufa

Myslím, že vibrace jsou způsobeny nízkými otáčkami. A co ony? A Marx má samozřejmě pravdu.. Něco je špatně.. Konzultujte to, myslím, že to všechno ukáže.. Nejneškodnější variantou je, že není seřízený ventil regulace volnoběžných otáček.

Doporučení

Doupě

Tsefiryadnik

02.04.2005 285 0 61 Perm

Mimochodem, správné nastavení regulace volnoběžných otáček je velmi důležité.
Dříve jsem to upravoval metodou popsanou v části „udělej si sám“ od oka,
Naposledy jsem to dělal na počítači takto:
Otáčky se zdály zůstat mírně nad 700, ale otevírací doba vstřikovače se zkrátila z 3 ms na 2.7 ms, hodnota MAF z 1.2 na 1.05, výfukové plyny začaly vycházet z výfukového potrubí bez praskání, auto začalo méně vibrovat v D, motor začal pracovat plynuleji.
Další pozorování, když se začnou vibrovat na D, úhel předstihu zapalování se podle počítače zvětší z 10 na 15. Možná je to kvůli DD, ten můj je mrtvý.

Rozbalte podpis
CA33 VQ30DE SE stříbrná + PA32 VQ25DE STouring černá

Rinat

Tsefiryonok

26.01.2006 34 0 11 Moskva

Ano, lidi, máte pravdu. Mám problém s volnoběhem, v poloze N nebo P jsou otáčky okolo 700 a v D okolo 500 otáček. Motor na volnoběh chcípl, čekám na doručení objednávky. Zatím jezdím takhle, zahřívám to se sešlápnutým plynovým pedálem a pak je všechno ok. Děkuji za pozornost a užitečné rady.

Rozbalte podpis
CEFIRO A 33 V 2.0 2001

Majneta

Tsefirovod

04.08.2004 637 0 861 Ufa
Rinat řekl:

Ano, lidi, máte pravdu. Mám problém s volnoběhem, v poloze N nebo P jsou otáčky okolo 700 a v D okolo 500 otáček. Motor na volnoběh chcípl, čekám na doručení objednávky. Zatím jezdím takhle, zahřívám to se sešlápnutým plynovým pedálem a pak je všechno ok. Děkuji za pozornost a užitečné rady.

jaký motor? V převodovkách N a P máš 700 a v D je to skoro normálních 500.
Pro NP někde kolem 650-850. v D méně. upravte ovládání volnoběžných otáček.

Přečtěte si více
Zvracení u koček: Příčina a léčba – zdraví zvířat | Síť veterinárních klinik

Kirill Korotkov

Tsefiryadnik

20.11.2009 69 0 61 38 Tomsk

Takhle to je – v N a P je všechno super, ale když zapnu D, začnou vibrovat volant a pedály, naberu rychlost a všechno je zase ok, ale když zastavím na semaforu, vibruje – čím by to mohlo být?

P.S. – dnes jsem vyměnil přední olejové těsnění klikového hřídele, sundal řemeny – a zdá se mi, že třesení se ještě zesílilo – souvisí to nějak?

Rozbalte podpis
ICQ — 354991323

_ZVEZDEC_

Ctěný Tsefirovod

01.10.2008 1 930 1 1 861 Regionální koalice (někde poblíž Almaty)
Kirill Korotkov řekl:

Takhle to je – v N a P je všechno super, ale když zapnu D, začnou vibrovat volant a pedály, naberu rychlost a všechno je zase ok, ale když zastavím na semaforu, vibruje – čím by to mohlo být?

P.S. – dnes jsem vyměnil přední olejové těsnění klikového hřídele, sundal řemeny – a zdá se mi, že třesení se ještě zesílilo – souvisí to nějak?

Na N a P vibrace být nemohou, protože motor není v záběru s převodovkou, na ostatních rychlostních stupních je to naopak, tedy objevuje se zátěž, protože se třese, pak by ses měl podívat na uložení motoru nebo převodovky, myslím, že pokud jsou v pořádku a úroveň vibrací není silná, ale citlivá, pak můžeš zkontrolovat zapalovací svíčky, jaká je na nich mezera a v jakém jsou stavu obecně.

Moudrý člověk není ten, kdo mnoho ví, ale ten, jehož znalosti jsou užitečné.
Ztráta je začátkem násobení, množství je začátkem ztráty

Kirill Korotkov

Tsefiryadnik

20.11.2009 69 0 61 38 Tomsk
A co se týče toho, že vibrace jsou jen při nízkých rychlostech, tedy při brzdění?
Rozbalte podpis
ICQ — 354991323

reklama

apuxa

Cefirian

16.02.2009. 328. 0 361 XNUMX XNUMX Novosibirsk

Vibrace na D se liší podle polohy auta na silnici. Pokud je příď sklopená, vibrace jsou silnější, pokud je nahoře, tak prakticky žádné nebo vůbec žádné.

Kirill Korotkov

Tsefiryadnik

20.11.2009 69 0 61 38 Tomsk
No, vypadá to, že problém je v polštáři a pravděpodobně vpředu.
Rozbalte podpis
ICQ — 354991323

Lidstvo

Tsefirovod

01.06.2007 850 0 861 41 Novosibirsk www.gabbenniamenassi.com

takových témat už je spousta
teprve nedávno

Cefiro A32VQ20DE — byl
www.gabbenniamenassi.com
mobegirls.wordpress.com
www.youtube.com/user/jpsoftservice — můj drift

apuxa

Cefirian

16.02.2009. 328. 0 361 XNUMX XNUMX Novosibirsk
Kirill Korotkov řekl:
No, vypadá to, že problém je v polštáři a pravděpodobně vpředu.
Všechny mé polštáře jsou neporušené

Kirill Korotkov

Tsefiryadnik

20.11.2009 69 0 61 38 Tomsk
No, moje auto nejen cuká, ale je tam jen znatelná vibrace.
Rozbalte podpis
ICQ — 354991323

ТАХ

Ctěný Tsefirovod

15.05.2008. 5. 312 2 1 863 XNUMX XNUMX Novosibirsk
Kirill Korotkov řekl:
No, moje auto nejen cuká, ale je tam jen znatelná vibrace.
_ZVEZDEC_ řekl(a):

Přečtěte si více
Jarní prořezávání jasmínu (falešný pomeranč) - v Petrohradě a Leningradské oblasti Krajinářský design, krajinné inženýrství, zlepšování a krajinářství

Pokud vibrace nejsou silné, ale citlivé, můžete zkontrolovat zapalovací svíčky, jaká je mezi nimi mezera a v jakém jsou stavu.

Cefiro 56

Ctěný Tsefirovod

03.03.2006 1 556 0 1 861 Orenburg

Takže se podělím o své pozorování.
Mám nové iridiové zapalovací svíčky, nový vzduchový filtr. Používám benzín 92, občas se objeví i vibrace na D, ale ne neustále, tj. nelze odhadnout ani předpovědět, na kterém semaforu se objeví. Boční airbag na straně řidiče má malé prasklinky, ne kritické, prasklinky u základny, tj. tam, kde je upevňovací šroub airbagu.
Polštář dole, ten přední, má také pár prasklin, ale velmi malých.
Otázka: Mohly by tyto praskliny být příčinou občasných vibrací? A ještě něco: otáčky v tomto okamžiku (šipka) jsou 500 ot/min nebo o něco vyšší.
Ventil regulace volnoběhu a škrticí klapka byly letos v zimě propláchnuty, vstřikovač byl propláchnut v létě.

Rozbalte podpis
NiSSAN CEFIRO Excimo A32 VQ20DE 1994, A33 VQ20DE NEO 2000, Mitsubishi Pajero-3 V3.5L

Mak80

Tsefiryadnik

07.05.2010 52 0 61 44 Omsk
Cefiro 56 řekl:

Takže se podělím o své pozorování.
Mám nové iridiové zapalovací svíčky, nový vzduchový filtr. Používám benzín 92, občas se objeví i vibrace na D, ale ne neustále, tj. nelze odhadnout ani předpovědět, na kterém semaforu se objeví. Boční airbag na straně řidiče má malé prasklinky, ne kritické, prasklinky u základny, tj. tam, kde je upevňovací šroub airbagu.
Polštář dole, ten přední, má také pár prasklin, ale velmi malých.
Otázka: Mohly by tyto praskliny být příčinou občasných vibrací? A ještě něco: otáčky v tomto okamžiku (šipka) jsou 500 ot/min nebo o něco vyšší.
Ventil regulace volnoběhu a škrticí klapka byly letos v zimě propláchnuty, vstřikovač byl propláchnut v létě.

Stejný nesmysl, jen mám víc předpokladů, co si mám myslet, regulace volnoběhu byla měněna v roce 2007, platinové zapalovací svíčky byly měněny zároveň, během provozu, MAF byl vyměněn v roce 2008, dvě cívky, konec osmé, měnil jsem palivový filtr, myl vstřikovače, polštáře, nevím, nemyl jsem škrticí klapku, mám pocit, že je čas
.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back to top button